SUPER kväll!

Hela kvällen har tillbringats med Sofia Lightland,vi har gjort hur mycket som helst haha!
 
Iaf,vi började med att grupptävla,failade 3/4 lopp alltså förlorade 3/4 tävlingar då jag vann den sista. Stenar förstörde mitt liv!
 
 
 
Sen så kom vi på att vi skulle breva radoma personer som vi bara såg liksom,så ett brev såg ut såhär: Hej knut,hur mår du idag? eller kanske att någon älskar spenat? Vi satt o asgarva åt det då alla tyckte vi var jobbiga och konstiga. Jag skrev även till en att hon skulle gifta sig med Stein. På bilden brevar vi från vårat gömställe hehe
 
 
 
Sen så skulle vi stalka en tjej och det slutade med att vi beställde pizza av henne,jag skulle bara ha bröd och Soff skulle inte ha något bröd utan bara allt annat haha!
 
 
 
Sen så skulle Soff visa hur man ställde hästarna ovanför porten och det tog 20 min för mig att komma upp,lyckat! Soff satt o asgarvade hahahaha. Sen så satt hon av för att visa och kom inte upp på sin häst igen så hon fick börja om!
 
Men vi klarade det! 
 
 
Sen skulle vi upp på hustak och det slutade med att vi kom in bakom ett hus och inte kom ut,eller..jag gjorde inte det....Sen så försökte vi och lyckades bugga oss in i rätt mycket hus och murar
 
 
Sen så blev jag brb i 10 min för jag duschade och innan det så var vi i en trappa eheh
 
 
Sen nu när stjärnorna kom så red vi till en super mysig grillplats och pratade och lite sånt.
 
 
En super rolig kväll,en av de roligaste som jag har varit med om på sso,gud så mycket vi har skrattat!
 
Besök hennes blogg förresten! http://lightland.blogg.se/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Måste verkligen göras om, 1 av bästa dagrna på hela ss ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥

2013-10-29 » 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback